Geurmarketing / Productpromotie met geurmarketing


Productpromotie met geurmarketing

productpromotie met geur

Richt met geurmarketing de aandacht op nieuwe producten en 'special offers' en vergroot de impact van uw point-of-sale promotionele activiteiten. Of u nu de hele winkel wilt begeuren of slechts een deel of misschien zelfs alleen een winkelschap of verkoopdisplay, het is allemaal mogelijk met geurmarketing.

Zeventig procent van alle aankopen wordt beslist op de winkelvloer. Met geurmarketing trekt u de aandacht van voorbijgangers en triggert u hen om uw product te ontdekken. Geurmarketing zorgt voor merkherkenningbuzz en aandacht en stimuleert de spontane aankoopbeslissing. 

In-store productpromotie met geurmarketing

Brandscent productpromotie met geur

In-store promotionele activiteiten kunnen uitstekend ondersteund worden met geurmarketing.  

  • Geneer meer traffic: trek de aandacht van voorbijgangers. Mensen kunnen zich grotendeels afsluiten voor beeld en geluid, maar niet voor geur. 
  • Creëer geurbeleving en karakter bij uw marketing activiteiten
  • Val op in een multi-brand omgeving
  • Verhoog de waarde van uw product in de perceptie van de klant
  • Genereer buzz voor uw product
  • Maak de ervaring met uw product memorabel

 

Signature Olfactive geurverspreiders bieden een geurmarketing oplossing op elke schaal. Met de Spirit Pro geurverspreider kunt u tot 50 m2 begeuren. Met de Brandscent geurmachine kunt u geurmarketing heel gericht inzetten in uw winkelschap of in uw verkoopdisplay.

 

Geurmarketing in verkoopdisplay

 

Genereer met geurmarketing aandacht voor uw verkoopdisplay. Of het nu is voor een nieuw wasmiddel of schoonmaakmiddel, een nieuwe deodorant, shampoo of douchegel of voor een nieuw middel voor grasverzorging. Wij hebben voor elke toepassing de juiste geur dankzij een groot scala aan etensgeuren en andere event-gerelateerde geuren als vers gemaaid gras. Het is ook mogelijk uw eigen aroma te gebruiken of te laten ontwikkelen. 

Met geur voegt u een extra dimensie toe aan uw verkoopdisplays. Kies voor de Spirit Pro geurverspreider als u een groter bereik wenst of de BrandScent geurmachine als u heel gericht de geur wilt verspreiden, geen stroomtoevoer heeft en u vooral interactie wilt tussen geur en klant.

 

Geurmarketing in het winkelschap

 

Geen verkoopdisplay maar wel aandacht vragen voor één specifiek product? Plaats dan een Brandscent geursysteem in het schap van uw winkel. Voorzien van een branded omhuizing of verwerkt in een product display is dit geursysteem een krachtig promotiemiddel zonder veel ruimte in te nemen. 

 

Geur in een winkel, op een afdeling of voor een productgroep

 

Gebruik geurmarketing om uw klanten te verleiden en te interesseren voor bepaalde producten in uw winkel. Het aroma van versgebakken brood of appeltaart of de geur van chocolade bij de chocolade eitjes tijdens Pasen, de chocoladeletters met Sinterklaas of de zoete verleidingen met Valentijn. Met geurmarketing stimuleert u spontane aankoopbeslissingen en verleidt u klanten tot impulsaankopen. 

 

Andere toepassingen productpromotie met geurmarketing

  • Beurzen
  • Promotionele producten
  • Winkel promoties
  • Supermarkt promoties
  • Seizoensdisplays (Kerst, Pasen, Valentijn)
  • Hotel promoties

 

Offerte geurverspreider, offerte geurmachine

Tell me and I’ll forget

Show me and I’ll understand

Smell and I’ll remember.


Enkele van de (internationale) gebruikers van de Spirit Pro