Geurmarketing / geurmarketing beurzen en shows
Geurmarketing beurzen en shows
Verhoog met geurmarketing de attentiewaarde voor uw stand tijdens een beurs of event. Op beurzen wordt het zicht en het gehoor van bezoekers overdonderd met beeld en geluid. Felgekleurde displays, prachtig aangeklede stands, muziek, standwerkers, verlichting en nog veel meer strijden allen om de aandacht. Bezoekers sluiten zich deels af voor deze overdaad aan prikkels. Geur signalen dringen diep door in het onbewuste en zijn niet te negeren voor uw bezoeker. U hoeft niet het hardst te schreeuwen, kies voor de subtiliteit van geurmarketing.
Maar liefst 75% van onze emoties wordt bepaald door wat we ruiken. Geur werkt diep in op het onderbewuste. De reactie op geur is er altijd, het is een reactie die niet uit te schakelen is. Hierdoor is dit zintuig makkelijker te bereiken en te beïnvloeden. Het is dan ook een slimme keuze om geurmarketing te combineren met hoorbare en zichtbare boodschappen.
Elk zintuig heeft een eigen functie bij het waarnemen. Zo is ons visuele waarnemingsvermogen vooral geschikt om kennis over te dragen en is de reuk nauw verbonden met het geheugen en de emotie. In combinatie versterken ze elkaar. De zintuiglijke marketing maakt daar gebruik van. Als het plaatje helemaal klopt, stijgt de gevoelsbeleving enorm.
Productpromotie met geur
U kunt kiezen voor een herkenbare geur die uw product in de spotlight zet. U kunt de geurverspreider inbouwen in uw verkoopdisplay of los in uw stand plaatsen. Wij bieden een groot assortiment aroma's en kunnen ook uw eigen geur gebruiken of een geur voor u ontwikkelen in samenwerking met onze parfumeurs.
Met geurmarketing creëert u een memorabele ervaring tussen uw product en uw klant. Studies laten zien dat mensen 100 keer meer geneigd zijn iets te herinneren dat ze ruiken dan iets dat ze zien, horen of voelen.
Ambiance geur in de beurshal of in uw stand
Biedt u een dienst aan of wilt u binnen uw stand een bepaalde sfeer creëren, kies dan voor een krachtige ambiance geur die past bij uw merk of bedrijf. In uw stand heeft u waarschijnlijk veel zorg besteed aan de inrichting, de muziek, het licht, de service en de sfeer. Met geur voegt u echter nog een extra dimensie toe aan de beurservaring van uw klanten. Met het verspreiden van de juiste geur zorgt u voor herkenbaarheid van uw merk en maakt u een onuitwisbare indruk op potentiële klanten en bestaande relaties. Met het juiste aroma creëert u een aangename sfeer waardoor bezoekers langer blijven en u dus meer tijd heeft om te netwerken!
Als organisator van een beurs kunt u er ook voor kiezen een geur te verspreiden bij de entree die past bij het karakter van de beurs. Denk aan een outdoor geur voor een kampeerbeurs, een Malibu geur voor een vakantiebeurs, een elegant velvet aroma voor een juweliersbeurs, een atlantis geur voor een nautische beurs en zo zijn er nog talloze voorbeelden. Laat u inspireren door onze geuren en kies de geur die past bij uw beurs.
Geurverspreider huren
Voor een beurs of evenement kunt u de Spirit Pro geurverspreider ook huren. U huurt de Spirit Pro geurverspreider al voor slechts 75 euro per week. Bij de huur van de geurdiffuser koopt u de geur erbij. Een aroma cartridge gaat 190 uur mee, ruim voldoende voor de meeste beurzen. Interesse in het huren van een geurverspreider? Neem dan contact met ons op voor beschikbaarheid en prijzen.