Kies voor Geurbeleving

Geurbeleving brengt uw communicatie op hoger niveau. Met geurbeleving voegt een extra dimensie toe aan beeld, geluid en inrichting. Geurbeleving kan breed ingezet. Denk aan retail, hotels en horeca, automotive, musea, beurzen en evenementen, sport en wellness, maar ook uitvaartcentra en zorg.

Voordelen van geurbeleving

Geurbeleving brengt uw communicatie op een hoger niveau. De resultaten van geurbeleving zijn bewezen: geurbeleving (mits juist toegepast!) zorgt voor tevreden klanten die uw merk, product of gelegenheid herinneren en langer blijven.  

 

Geurbeleving zorgt voor hogere klanttevredenheid

Geurbeleving zorgt ervoor dat mensen zich prettig voelen en hun ervaringen met uw bedrijf positiever beoordelen. Studies in bankkantoren tonen aan dat wachtrijen korter lijken als een aangename geur verspreidt wordt in de ruimte.

Geurbeleving zorgt dat mensen langer blijven

Het is eigenlijk heel simpel: mensen zullen langer blijven daar waar ze zich prettig voelen. Ideaal als u een showroom of winkel heeft waar u vooral wilt dat mensen de tijd nemen om rond te kijken. Of voor een horeca gelegenheid of casino waar u wilt dat mensen de tijd vergeten en lekker blijven hangen. Goed voor uw baromzet!

Geurbeleving voor hogere koopbereidheid én omzet

Het verspreiden van een aangename geur kan aantrekken, overtuigen, verleiden en overhalen. In een test, zorgde de verspreiding van een vanille aroma in een damesmode winkel voor een omzetverdubbeling. Onderzoek in sportwinkels toonde aan dat mensen bereid waren meer te betalen voor hetzelfde paar schoenen in een aangenaam geurende omgeving.

Geurbeleving zorgt voor klantenbinding

Maak met geurbeleving een onuitwisbare indruk. Dankzij geurbeleving kijken mensen terug op een prettige ervaring en zijn hierdoor eerder geneigd terug te keren. Als uw klanten of gasten later nog eens in de buurt zijn zullen zij terugkeren naar die winkel of dat hotel waar ze de vorige keer zo prettig verbleven hebben.

Geurbeleving voegt een extra dimensie toe aan uw communicatie

Geurbeleving kan andere communicatie uitingen versterken. Het laat tekst en beeld tot leven komen en kan een product of ruimte een vleugje luxe en prestige mee geven. Van de showroom van een luxe automerk tot een tentoonstelling over de oertijd: geurbeleving zorgt voor beleving en dat beetje extra waar elk bedrijf naar zoekt.  

Geurbeleving om u te onderscheiden van uw concurrenten

Met de juiste geur onderscheidt u zich van uw concurrenten en biedt u een complete beleving aan uw klant of gast. Doordat geurbeleving vooral werkt op het onderbewuste van uw klant of bezoeker heeft u een uiterst krachtig middel in handen.  

Geurbeleving voor associatie en herkenning

Geur heeft een directe verbinding met emotie en geheugen. Een beeld zegt meer dan 1000 woorden, wordt vaak gezegd. Voeg daar het effect van geurbeleving aan toe en u neemt klanten of gasten in een tel mee naar uw wereld. Wat te denken van de geur van zonnebrand en strand voor een reisbureau. Of de geur van buskruit bij een presentatie over de Tweede Wereldoorlog. Een heel bijzondere toepassing van het associatief vermogen van geur vinden we in de zorg. Door dementerende ouderen te omringen met vertrouwde geuren als lavendel, chocolade, vanille en appel/kaneel voelen zij zich veilig in een omgeving die zij niet langer herkennen.

Geurbeleving om nare geuren te neutraliseren

Geurbeleving wordt ook vaak toegepast om stankoverlast te neutraliseren. Met een professionele geurverspreider kunt u nare geuren verdrijven en een prettige ambiance ervoor terugbrengen. Ideaal voor toepassing in sportscholen, kleedkamers, horeca en zorg.

 

 

Inspiratie opdoen hoe u geurbeleving in kunt zetten in uw situatie? Ga dan naar geurmarketing voor een overzicht van de verschillende toepassingen.

 

 

Geurbeleving vanaf 1,25 euro per dag. Vraag nu een vrijblijvende offerte aan.

geurbeleving offerte, geurbeleving prijzen

 U ontvangt van ons vrijblijvend informatie over en prijzen van onze geursystemen en aroma's.