Slimme Geurmarketing
Betaalbaar, gericht en doeltreffend Onderdeel van Habitat Solutions
Richt met geurmarketing de aandacht op nieuwe producten en 'special offers' en vergroot de impact van uw point-of-sale promotionele activiteiten. Of u nu de hele winkel wilt begeuren of slechts een deel of misschien zelfs alleen een winkelschap of verkoopdisplay, het is allemaal mogelijk met geurmarketing.
Zeventig procent van alle aankopen wordt beslist op de winkelvloer. Met geurmarketing trekt u de aandacht van voorbijgangers en triggert u hen om uw product te ontdekken. Geurmarketing zorgt voor merkherkenning, buzz en aandacht en stimuleert de spontane aankoopbeslissing.
In-store promotionele activiteiten kunnen uitstekend ondersteund worden met geurmarketing.
Signature Olfactive geurverspreiders bieden een geurmarketing oplossing op elke schaal. Met de Spirit Pro geurverspreider kunt u tot 50 m2 begeuren. Met de Brandscent geurmachine kunt u geurmarketing heel gericht inzetten in uw winkelschap of in uw verkoopdisplay.
Genereer met geurmarketing aandacht voor uw verkoopdisplay. Of het nu is voor een nieuw wasmiddel of schoonmaakmiddel, een nieuwe deodorant, shampoo of douchegel of voor een nieuw middel voor grasverzorging. Wij hebben voor elke toepassing de juiste geur dankzij een groot scala aan etensgeuren en andere event-gerelateerde geuren als vers gemaaid gras. Het is ook mogelijk uw eigen aroma te gebruiken of te laten ontwikkelen.
Met geur voegt u een extra dimensie toe aan uw verkoopdisplays. Kies voor de Spirit Pro geurverspreider als u een groter bereik wenst of de BrandScent geurmachine als u heel gericht de geur wilt verspreiden, geen stroomtoevoer heeft en u vooral interactie wilt tussen geur en klant.
Geen verkoopdisplay maar wel aandacht vragen voor één specifiek product? Plaats dan een Brandscent geursysteem in het schap van uw winkel. Voorzien van een branded omhuizing of verwerkt in een product display is dit geursysteem een krachtig promotiemiddel zonder veel ruimte in te nemen.
Gebruik geurmarketing om uw klanten te verleiden en te interesseren voor bepaalde producten in uw winkel. Het aroma van versgebakken brood of appeltaart of de geur van chocolade bij de chocolade eitjes tijdens Pasen, de chocoladeletters met Sinterklaas of de zoete verleidingen met Valentijn. Met geurmarketing stimuleert u spontane aankoopbeslissingen en verleidt u klanten tot impulsaankopen.
Tell me and I’ll forget
Show me and I’ll understand
Smell and I’ll remember.